zaterdag 3 november 2007

Vandaag...SnB-dag :)

Vandaag grote dag ?! De Stich-n-Bitch-dag in de Van Nelle ontwerpfabriek...Traktatie van T, thnx!

Eerst Thijs naar Voorburg gebracht, toen naar Rotterdam. Vrij vroeg aanwezig, maar toch al behoorlijk gevuld. En het was volkomen volgens mijn verwachting: Twee grote zalen met rondom de kraampjes met WOL- heel veel WOL en veel vrouwen, heel veel vrouwen. Om je ogen uit te kijken naar de types, die ongegeneerd tijdens een lezing zitten te breien, compleet met trolley vol breispulletjes. Ook aardig was om te zien wie wel iets gebreids aan had en wie niet. Ik niet dus...maar ben er van overtuigd dat de dames die iets zelfgemaakts aan hadden úren hebben getobd over welke trui, vest of sjaal het zou moeten gaan worden.

De prachtigste kledingstukken hingen er als voorbeeld. Maar goed dat ik genoeg garens op voorraad heb, want als je daar rondloopt met het idee dat je iets gaat kopen weet je van gekkigheid niet wat je kiezen moet. Omdat we het eigenlijk na anderhalf uur en een keertje de babies voeden wel gezien hadden, zijn we om twaalf uur weer vertrokken. Ik ben blij dat ik er geweest ben, maar volgende keer geloof ik het wel.

Ondertussen is het vest van Thijs klaar, moet alleen de rits nog in gezet worden. En dan de muts...Morgen maak ik een foto...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat leuk,genoten van je verslag.
Jammer dat je je eigen breisel niet aan had.
Was dit in de van Nelle fabriek?
I heb mijn dag weer verder in bed door gebracht.Was wel heel leuk een beetje gammel in de stad te lopen.
Daar hebben we goede zaken gedaan.Maar geen wol winkel in Deventer ,hoor. Groetjes
A.J.E.H.H.

Anoniem zei

Femke en Ada zijn aan het breien. "Waarom brei jij zo snel?", vraagt Ada. "Ik wil klaar zijn voordat mijn wol op is", antwoordt Femke......
De moeder van "wat ben je aan het doen"