dinsdag 23 oktober 2007

Update projecten...

Vandaag weer een dagje thuis. Ik heb nog dik 200 uur vakantie die dit jaar nog op moet. Die spreid ik over de maanden uit, dan kan ik zolang mogelijk de voeding voor Fedde op peil houden.
En deze log...

Ik begrijp dat mijn activiteiten in de wereld van de breikunst bepaalde verwachtingen wekt over de snelheid waarmee de drie lopende projecten afgerond zullen zijn. Maar...er moet ook brood op de plank komen - en laat ik uitverkoren zijn om dat brood te bakken, Bart zorgt voor de plank - en drie grote projecten tegelijk betekent dat ze alledrie per dag wat minder aandacht krijgen.

Dus, de status van vandaag is:

1. het vest voor Thijs: achterpand is klaar, linker- en rechtervoorpand staan op de pennen. Ongeveer 1/5 klaar.

2. Tilted Duster: achterpandje en voorpanden klaar, in elkaar gezet en onderkant op de rondbreinaald voor het onderste grote deel van de jas. Hiervan is 1/9 deel nu klaar.

3. Cobblestone voor Bart: lijf is ongeveer 12 cm groot, dus laten we zeggen op 1/5 klaar.

Kortom, elke vrije minuut werken we door, maar het duurt even...

1 opmerking:

Anoniem zei

ik probeer het tempo zo nog een beetje te verhogen .....

Drie truien , 1 man, 3 zonen, 2 oma's en 2 opa's, 2 werkgevers, 5 voedingen , 4 treinen, 3 computers, 2 broodbakmachines en nog 200 uur vakantie, volgens mij is dat te weinig......
een oma