woensdag 21 november 2007

Mijn kleine prins heerlijk!


Even een foto van Fedde, vanavond in bad. Lachend op de foto is nog een beetje moeilijk, genieten van een lekker warm bad is geen probleem. Heerlijk gemiddeld is hij: 67 cm en 8,1 kilo. De andere jongens zitten altijd qua lengte ver boven gemiddeld en gewicht redelijk normaal. Dus eentje die precies in het midden zit, ben ik niet gewend. Het is een heerlijk mannetje, die Fedde. Toen ik vanmiddag uit mijn werk kwam en hem uit bed ging halen, straalde hij helemaal. Als je Fedde aankijkt, vergeet je alle schaduwen van de dag en krijgt alles een gouden randje.
Gisteravond was het oudergesprekje over Thijs. Dat is een kind vol uitersten, dus dat die overal gemiddeld scoorde, begreep ik niet. Maar de uitleg dat de juf dacht dat er meer in zit dan eruit komt, herken ik wel! Thijs zal ook niet gauw iets doen waar hij niet zeker van is dat hij het gemakkelijk kan. En dat is natuurlijk gewoon lekker meedoen, ook helemaal goed.
Morgen en overmorgen weer opleiding Financial Management & Auditting bij Justitie (voorheen vakopleiding openbare financien-justitie), vrijdag óók nog een conferentie Vrouwelijk Leiderschap. Die doen we gewoon tegelijk, uurtje hier- uurtje daar.

En ondertussen is het volgende project ook al weer gestart en heb ik mijn eerste echte UFO. Maar daarover later meer...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie kleinzoons hebben wij he?
Het is toch een prachtventje.

Zul je voor die 200 euro wel goed eten die dag bij die plitiemevrouw?
Dan levert het dat tenminste op.

Anoniem zei

Wat een fijn verhaal over die geweldige zoons van je.
Je bent lekker positief.Daar knapt een omi wel van op.
Mooie plaat met een mooie breister
in haar Herfst-tilted.
Wie is ook alweer de fotograaf?
Ik ben heel blij met jullie allemaal.
En ,eh,hartelijke groetjes aan mevrouw Buisman.Lekker om bij haar koffie te drinken.