maandag 26 november 2007

Een echte UFO!

Jawel, mijn eerste echte UFO (UnFinished Object) is een feit...de Cobblestone voor Bart. Die gaat het waarschijnlijk niet redden. Reden? Duurt te lang, te veel van hetzelfde, geen gegarandeerd succes bij de ontvanger...en dan is de motivatie weg. Het stukje wat ik gemaakt heb gaat op de Frogpile (rip-it, rip-it, rip-it) - en dan lig ik elke keer weer onder tafel van het lachen - zotte Amerikanen...:)

Maar daarvoor in de plaats is het volgende ding al wel bijna klaar. Nog geen naam, redelijk zelf verzonnen en geinspireerd op Cherry Twist. Gaat lekker snel, hij is al bijna klaar. Nog een paar rondjes en dan weer in het grijze "bont" afronden. Misschien maak ik er nog mouwen in, maar dat weet ik pas als dit af is.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zei toch alleen voor je zelf breien, jij als "publieke vrouw" hebt het het hardste nodig......

Anoniem zei

duidelijk gevalletje van "the curse of the boyfriend sweater"
:-)))

teb