zaterdag 29 september 2007

Wikkeltrui is klaar...Peach Pit

We zijn weer thuis! De hal is prachtig geworden, heel strak...bravo!
Iedereen blij om elkaar weer te zien, nu weer even acclimatiseren.

Donderdag heb ik de laatste hand aan de wikkeltrui gelegd, met als bijzonder detail de knopen. Dat zijn doorgezaagde perzikpitten met twee gaatjes erin geboord. Heeft Omi bij een oud mannetje (inmiddels onder de zoden) op de kop getikt. Past er mooi bij, en nu heeft de trui ook een naam: peach pit :)

Door naar het volgende project! De eerste steekjes van Cherie Amour (kersenliefde?) http://www.knitty.com/ISSUEfall07/patterns.html zijn gezet...

8 opmerkingen:

Anoniem zei

foto foto!

ik heb al wat gesponnen voor cherie amour. maar ben nog druk met mink zn dino trui. Ik had je wel al gebeld over stekenverhouding, opzetten blablabla voor cherie, maar kwam er zelf al achter. binnenkort weer een stitch&bitch Bdrecht? en dan gelijktijdig aan de cherie amour. volgende week verwacht ik wat wol te hebben ervoor. of ben je dan weer aan t werk?

teb

GrF zei

Was nog niet klaar, foto staat er nu bij...komende week werk ik op maandag en donderdag en dinsdagochtend ben ik uithuizig voor Alle-r-hande.

Anoniem zei

een date op vrijdag? In de ochtenduurtjes zonder die twee herriemakers en alleen met de 4 kleinste herriemakers :-)

enne dit patroon wil ik wel lenen. wow! staat gers

teb

Anoniem zei

ik ga dit ajourpatroon ervoor gebruiken: http://www.knitty.com/issuespring05/PATTbranchingout.html en dan roze garen. erg lieflijk niet :-)

teb

Anoniem zei

Geweldig dat tandenloos monstertje.
En inderdaad ze gaan erg op elkaar lijken de grote en de kleine baby.

Paarse trui heeeeel erg mooi
en ook die nieuwe die je gaat breien heel leuk.

Krijg helemaal heimwee naar mijn breiverleden.
Oma Marjan

Anoniem zei

Ha Femke. Ik kreeg het adres van jullie weblog van oma. Wat een geweldig mooie trui heb jij gebreid (of gebrejen??) ha ha.
Jij kunt ook wel voor een winkeltje breien, zo mooi.
alleen heb jij niet zoveel tijd als oma vroeger had. En je zoons...ja zijn echt kindertjes van Bartje..........groetjes, Trudy

Ann zei

hallo
wat een prachtcreatie hebt u hier gemaakt zeg!!!
ik wou dat ik dit ook kon!!

Hebt u hier een patroon voor en is dit doenbaar voor een begineling?

groetjes, Ann
blog: scrapjuweeltje

GrF zei

Hallo Ann,

Dank voor de complimenten! Het patroon is van Bergere de france, misschien kunt u het van hun website halen of bestellen.

Groeten, F