donderdag 20 september 2007

op de helft!


nog maar 90 cm...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

wat een mooie foto.
Heel modern.
Wat een leuk huis.
En ,eh ,wat brei je regelmatig.
Doe ik altijd mijn best voor.....
Maar het blijft onregelmatig.
Daarom doe ik maar spinnen.
Als je dat breit zie het niet zo erg.
A.J.E.H.H.

GrF zei

Eh, er zitten echt wel fouten in hoor...al twee kabels zijn gedraaid en al twee keer te laat geminderd en gemeerderd, waardoor gladde stukjes in plaats van dikke ribbels op dit plekken zijn ontstaan. Ach dat hoort ook bij handwerk...

Anoniem zei

Lieve moeder van Fedde en Siebe en Thijs.
Je hoeft niet te laten weten dat je af en toe smokkelt.
Het ziet er gewoon heel mooi uit.
Mijn dikke ruwe wol spindraad geeft ook een mooi effect en het regent koplimenten als ik mijn ruwe-wol-vest aan doe.
Lieve groet van
A.J.E.H.H.