dinsdag 18 september 2007

Dierbare momenten

Fedde heeft net de tweede fles Comfort gedronken, en zit daarmee vandaag op drie flessen van 150 cc en verder wat hij aan borstvoeding wil. Gisteren twee flessen gehad.


Als ik de fles zit te geven, besef ik me maar al te goed dat het plezier van borstvoeding geven bijna voorbij is. Hoe lastig het ook af en toe is, als die kindjes elke twee uur willen drinken, voeding terugloopt, stuwing als er te veel is en te weinig wordt afgenomen en alle andere ongemakken zoals het continue in dienste staan van zo'n kleintje. Aan de andere kant, zodra het afbouwen gedaan is, komt het nooit meer terug. En het is zoals het is, maar toch is dat jammer.


Ik ga proberen naar een ochtend en een avondvoeding te gaan en de rest met de fles. Dan hoef ik op het werk niet te kolven en is het uitstel van executie voor het einde van de borstvoedingstijd. En als het echt gedaan is, heb ik zulke plaatjes nog om van te genieten...


1 opmerking:

Anoniem zei

ik zie het plaatje en schiet acuut vol. raar he die hormonen......
teb