woensdag 3 oktober 2007

Cherie Amour deel 1

Maandag eerste werkdag gehad, dat wil zeggen...een halve. Na 500 emails wegwerken en veel praatjes maken was het om 12 uur tijd om te gaan kolven. In de sjieke ruimte voorzien van bed, feauteuil, warm water en koelkast aangekomen, kwam ik erachter dat ik het ventiel van de kolfset vergeten was. En dan werkt-ie niet... Wachten tot het echt tijd was om naar huis te gaan kan dan ook niet, een hele nieuwe set halen is een beetje duur en dan is de ruimte alweer door een andere moeder in gebruik. Allemaal geen goede opties, dus terug naar huis. Om kwart over één was ik dus weer bij mijn kindjes :)).

In de trein was ik wel begonnen aan Cherie Amour, dat wil zeggen het deel dat op de rondbreinaald moet (het lijfje dus). Thuis brei ik liever op rechte pennen, dus dat doe ik er maar naast. Mouwen thuis, lijfje onderweg. Gaat wel lekker snel zo. De mouwen zijn al zo'n 30 cm lang.

1 opmerking:

Anoniem zei

mooie kleur ook
Ben je zelfs in je vrije tijd een hardwerkende Nederlander ....