woensdag 22 oktober 2008

verhuizing

Het is gedaan :-) ik woon niet meer in Barendrecht, maar in Lochem (nou ja, Exel, gemeente Laren)... Hier zijn wat foto's van de trip en mijn nieuwe huisje.

De kinderen genieten volop - Thijs op paardenkamp in Markelo, Siebe en Fedde alvast oppas-oefenen bij Opi en Omi - iedereen straalt. Bart is thuis om de laatste handen aan het huis te leggen, zodat het na de herfstvakantie in de verkoop kan. En dan maar hopen dat het snel verkocht wordt.

Ik heb tot 1 november vakantie, dan begint het echte grote avontuur. Ben naar de kapper geweest, schoenen gekocht, volgende week nieuwe kleren en naar zwolle voor een lunch met een vriendin. Het is prachtig weer, tot nu toe 100% geslaagd experiment :-) - Ik zal snel weer wat posten, dit was het voor nu even...

1 opmerking:

Anoniem zei

oo,dat was een leuk ritje:)
blijf je in dat huisje wonen?
mooi plekje volgens mij