zondag 20 januari 2008

Ravelry-projectjes 2 - Tubey KAL


DSC00475
Originally uploaded by Gr,F
En dit is een voorproefje van de trui die ik nu aan het maken ben, bestaat uit twee delen: de mouwen als één lange lap met twee rondgebreide uiteinden (de mouwen dus) en hieraan komt een rondgebreid lijfje.
De mouwen zijn dus al klaar zoals je ziet, straks zet ik het lijfje op (zit meteen aan de onderkant van het rugdeel vast.

Ander nieuwtje is dat ik nu echt ben gestopt met borstvoeding, afgelopen woensdag heeft Fedde zijn laatste slokje gedronken. Tja, weer een fase afgesloten. Afbouwen ging trouwens erg goed, zeker nu ik weer helemaal aan het werk ben.
En...volgende week wordt Thijs alweer 7 jaar...tijd vliegt...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

wat is je Ravelfry trui bijzonder mooi aan het worden.
Dat zou ik ook wel willen kunnen.
Helaas ben ik daar te ongeduldig voor.
Maar ik heb alles bekeken dat je aanraad. Ik ben wel nieuw op het pad ,hoor.Nog even geduld met mij.
Maar dat heb je.
Alleliefs voor man en kinderen en
vergeet jezelf niet. A.m.m.

Elly zei

wow 7 jaar aan de borst en ik vond 5 al zo lang ;)
Geef nu al haast 14 jaar non stop BV , en allen dronken ze erg lang ,maar geen 7 jaar .
Knap hoor