zondag 20 januari 2008

Ravelry-projectjes 1 - swap bag


DSC00458
Originally uploaded by Gr,F
Dit wordt een tas - groot genoeg voor een paar breinaalden en een project - voor iemand...ik weet nog niet wie, maar dat hoor ik half februari. Zo is er ook iemand op de wereld bezig met iets te maken voor mij. Weet nog niet wie en ook niet wat die persoon aan het maken is.
Dat is de grap van een "swap", soort lootjes trekken zoals je bij Sinterklaas doet.
De tas is bijna klaar, nog één zijkant en dan wil ik 'm nog even voeren.

In januari was het de bedoeling om een kaart te sturen naar iemand, met wat info over waar je woont. Die van mij is onderweg naar Amerika, maar zover ik weet nog niet aangekomen. De eerste van deze swap is er al wel -> van Noorwegen naar New York. Echt heel leuk zoiets. Ben benieuwd wanneer ik een kaart ontvang :)

1 opmerking:

Anoniem zei

leuk,leuk
ik wilde je swapmaatje wel zijn en zo iets krijgen :)