dinsdag 26 februari 2008

Swap gift from Canada!

DSC00590

Grote verrassing vandaag, postbode aan de deur met een HELE dikke envelop. Uit Canada...
Ik had eerst niet echt door wat het was, maar herkende wel een internet naam van iemand van Ravelry. Pas toen ik had uitgepakt, drong het tot me door. In de groep Montly Adventures doen we in februari een swap met Tops en Pots (hoofddeksels en 1-pansgerechten). De bedoeling was een muts of zo iets te maken en een recept voor een stoofpot op te sturen naar iemand die willekeurig is gekozen. En mijn pakketje komt dus uit Canada.




Een hele lieve collega-raveller stuurde me maar liefst twee haarbanden, met drie knopen om uit te kiezen, een recept, een reep chocolade (gemaakt in Canada), een doosje groene thee en een zakje Ramen (ik denk noodles met kruiden??). Echt een feest om uit te pakken. De haarbanden passen en staan heel erg mooi. Maar toen Siebe in de buurt kwam en zag dat er chocolade bij zat....

DSC00591
DSC00592

1 opmerking:

Anoniem zei

Het lijkt wel Sinterklaas, zien er inderdaad mooi uit.

Wat een boefje daar in de vensterbank......

Groetjes van Lance uit Someren